Informatie

 

Hoe word mijn bestelling verzonden ?

   Je bestelling wordt geleverd door dhl. Zodra de zending verzonden is, ontvang je op de ingevulde email een track & trace  waarmee je je pakketje kunt volgen.

   Ben je niet aanwezig op het moment van bezorgen, dan biedt dhl de eerstvolgende werkdag je pakket nogmaals aan. In totaal zal dhl twee  keer het pakket bij je aanbieden. Let op: Heeft dhl je pakket niet kunnen afleveren, dan wordt deze terug gestuurd.

 

Wat is de levertijd ?

Je ontvangt je pakketje van ons binnen 2-3 werkdagen.
Bestellingen op Zaterdag en Zondag worden Maandag pas verzonden.

Wat zijn de bezorgkosten ?

       De bezorgkosten zijn €7,- binnen Nederland.
      En € 12,- voor Belgie

 

De track & Trace Geeft aan dat mijn pakket retour afzender word gestuurt, Wat moet ik nu doen ?


       dat betekent dat de vervoerder jouw pakket niet heeft kunnen afleveren. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij willen je graag               adviseren om contact op te nemen met ons. Op deze manier kunnen wij jouw bestelling opnieuw voor je opsturen zodra wij jouw pakket retour afzender hebben ontvangen. 

De track & Trace geeft aan dat mijn pakketje is afgeleverd, maar dit is niet het geval, wat moet ik nu doen ?

Mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij een van je gezinsleden of buren. (helaas komt het nog wel eens voor dat dhl  geen briefje bij jou in de brievenbus heeft gedaan). Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen! Is dit niet het geval, neem dan direct contact op met onze klantenservice als er binnen 7 dagen na het afleveren geen melding word gemaakt bij ons en dhl kunnen wij helaas niets meer doen.

 

LET OP !!!! ALLES WAT IN FACEBOOK-LIVE IS BESTELD MAG NIET RETOUR !!!!!

 

Algemene voorwaarden 

 

Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Retourbeleid

LET OP !!!! ALLES WAT IN FACEBOOK-LIVE IS BESTELD MAG NIET RETOUR !!!!!

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 7 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels de email Info@cheysfasion.nl Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 7 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd,door middel van een bewijs van verzending.
  4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit. 
    LET OP !!!! ALLES WAT IN FACEBOOK-LIVE IS BESTELD MAG NIET RETOUR !!!!!
Rating: 5 sterren
4 stemmen